{sPageTitle}

Bestelling retourneren

Ik heb een verkeerd artikel besteld. Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt het artikel binnen 14 dagen retourneren als ze in de originele verpakking zitten en niet gebruikt zijn. Je krijgt dan gewoon je geld terug.

LET OP: Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets misgegaan met de bestelling of heb je schade aan het artikel, dan verzoeken wij je om dit binnen 5 dagen na ontvangst schriftelijk bij ons te melden; bij voorkeur voorzien van foto’s van de beschadigde zending. Na deze termijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te retourneren.

Hoe retourneer ik een artikel?

U kunt uw bestelling retourneren*. Wij streven naar 100% tevredenheidsgarantie. Is de bestelling niet naar wens? Neem dan binnen 5 werkdagen na het ontvangen van uw bestelling contact met ons op. Wij zullen u dan verder informeren over het retourproces. Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Zodra wij uw pakketje hebben ontvangen, krijgt u hiervan binnen enkele werkdagen een bevestiging. Wij zullen het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terugstorten op het door u opgegeven rekeningnummer.

*LET OP: Op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Als je een artikel retour hebt gestuurd en geld terugverwacht, ontvang je, na verwerking van uw retourzending, van ons een creditfactuur per mail met het te ontvangen bedrag. Deze creditfactuur ontvang je wanneer wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen. Je kunt je retourzending ook volgen via je Track en Trace code als deze door de betreffende vervoerder wordt verstrekt.

Wat is het retouradres?

EM Labels
t.a.v. Retouren
De Slof 32
5107 RJ Dongen