-
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Heb je vragen? Vaak zijn deze al eerder gesteld en kun je deze hieronder vinden.
Bestelvragen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestel je voor 17:00 uur dan worden deze dezelfde dag verzonden. Zodra je bestelling in onze webshop is afgerond en betaald, ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens. Ook van de vervoerder ontvang je een e-mail met daarin de Track en Trace code van je bestelling.
Kan ik mijn bestelde product ook afhalen?
Ja, dit kan zeker. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur.
Brengt EM Labels verzendkosten in rekening?
Pakketten worden standaard GRATIS bezorgd in Nederland bij een minimale orderwaarde van € 100 ,- ex. BTW. Voor orders met een orderwaarde onder € 100 ,- worden de verzendkosten berekend in de winkelwagen.
Kan mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
EM Labels bezorgt in Nederland en België.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Labels van EM Labels moeten ook in de beste conditie aankomen. Hiervoor gebruiken wij opmaat gemaakte dozen. Onze verzendpartners zijn met zorg uitgekozen, dit om de labels bij op tijd en in topconditie bij jou te laten bezorgen.
Andere vragen over je bestelling of levering?
Staat jouw vraag er niet bij of is bovenstaande informatie onvoldoende? Stel de vraag dan aan onze klantenservice of met het contactformulier. Controleer na ontvangst altijd of de bestelling in orde is. Mocht er iets niet helemaal zijn zoals besteld, dan helpen we je graag verder.
Verzenden en retourneren
Ik heb een verkeerd product besteld. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt jouw producten binnen 14 dagen retourneren als ze in de originele verpakking zitten en niet gebruikt zijn. Je krijgt dan gewoon je geld terug.
LET OP: Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets mis gegaan met de bestelling of heb je schade aan het artikel, dan verzoeken wij je om dit binnen 5 dagen na ontvangst bij ons te melden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te retourneren.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
Als je een product retour hebt gestuurd en geld terug verwacht, ontvang je van ons een creditfactuur per mail met het te ontvangen bedrag. Deze creditfactuur ontvang je wanneer wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen. Je kunt je retourzending ook volgen via je Track en Trace code.
Wat is het retouradres?
EM Labels
t.a.v. Retouren
De Slof 32
5107 RJ Dongen